PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży Produktu zakupionego w Sklepie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres siedziby Sklepu lub na adres e-mail wskazany w Regulaminie.
W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
Klient zobowiązany jest do zwrotu Produktu nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu. Warunkiem odstąpienia jest przekazanie zamiaru odesłania produktu na adres email: kontakt@euworld.pl oraz odesłanie nieużywanego, niezniszczonego, oryginalnie zapakowanego Produktu wraz z nieoderwanymi metkami oraz z dowodem zakupu.
Zwrot Produktu możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub kuriera InPost. Zwroty realizowane inną formą dostawy nie będą przyjmowane.
Koszty odesłania Produktu w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
Sprzedawca gwarantuje zwrot uiszczonej przez Klienta ceny Produktu, w tym kosztów dostarczenia Produktu do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sklep).
Zwrot należności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przelewem na rachunek bankowy lub w inny sposób wskazany przez Klienta, o ile nie wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
Prawo odstąpienia od umowy przysługuje także w przypadku zakupu Produktów elektronicznych (treści cyfrowych), chyba że w opisie Produktu wskazano inaczej i Klient wyraził na to zgodę.
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi zgodnie z artykułem
28 Prawa konsumenckiego w odniesieniu do umowy:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku umów:
-
w których przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, np. obrączki ślubne (w tym karbonowe, tytanowe, złote) zamawiane u producenta według indywidualnych parametrów wskazanych przez Klienta — takich jak rodzaj surowca, rodzaj kamienia, rozmiar obrączki, grawer;
-
w których przedmiotem świadczenia są Produkty zawierające kamienie szlachetne — nie podlegają one zwrotowi ani wymianie;
-
w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
dotyczących świadczenia usług, jeżeli usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po wykonaniu usługi przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.